Accessing SMUHSD Board Meetings
The next regular meeting of the Board of Trustees will take place in person on Thursday, February 13, 2025 at 7 p.m.
The agenda will be posted the Friday prior to the board meeting.
Board meetings are held at the San Mateo Union High School District office, located at 650 N. Delaware Street in San Mateo. Members of the public may attend the meeting in-person or via Zoom.
Board Meeting Zoom Login Information for Open and Closed Session | Espanol
- Zoom Link
- Webinar ID: 955 8452 1141
- Passcode: 995656
Board Meetings may also be watched on YouTube.
Spanish and ASL interpretation will be provided via Zoom for these meetings.
Comments
Comments on Closed Session Agenda Items
If you are joining us in person and wish to make a comment about a Closed Session Agenda item please fill out a “Request to Address the Board” form and submit it to the secretary. This form should be given to the Secretary before the agenda item begins. If you are joining us virtually use the “raised hand” feature on Zoom to be recognized. When invited to do so by the Board President for each item on which you wish to comment, you will be admitted to speak as a panelist during your public comment period for Closed Session. The Board President will call on you. Please note that comments are limited to three minutes. The Board President may increase or decrease the time allowed for public comment, depending upon the topic and number of persons wishing to be heard.
Comments on Open Session Agenda Items
If you are joining us in person and wish to make a comment about an agenda item or during the public comments section at the beginning of the agenda, please fill out a “Request to Address the Board” form and submit it to the Secretary. This form should be given to the Secretary before the agenda item begins. If you are joining us virtually use the “raised hand” feature on Zoom to be recognized. When invited to do so by the Board President for each item on which you wish to comment, you will be admitted to speak as a panelist during your public comment period. If your camera is not operational, please email your comments to the Board of Trustees at Board@smuhsd.org. The Board President will call on you. Please note that comments are limited to three minutes. The Board President may increase or decrease the time allowed for public comment, depending upon the topic and number of persons wishing to be heard.
Policy 1313: Civility and Consequences for Inappropriate Behavior
Read revised Board Policy 1313.
Información para iniciar sesión de Zoom para la reunión de la Junta Directiva para la sesión abierta y cerrada
-
ID del Seminario Web: 955 8452 1141
-
Código de Acceso: 995656
Las reuniones de la Junta Directiva también se pueden ver en YouTube.
Se proporcionará interpretación en español y ASL (Lenguaje de Señas) a través de Zoom en estas reuniones.
Si desea hacer un comentario sobre los temas de la Agenda de la Sesión Cerrada
Sí asistirá a esta junta en persona y desea hacer un comentario sobre un tema de la agenda de la Sesión Cerrada, complete un formulario de “Solicitud para dirigirse a la Junta” y envíelo al secretario. Este formulario debe entregarse al secretario antes de que comience el tema de la agenda. Si se unirá a esta junta virtualmente, use la función de “mano levantada” en Zoom para ser reconocido. Cuando el presidente de la Junta lo invite a hacerlo para cada tema sobre el que desee comentar, podrá hablar como panelista durante su periodo de comentarios públicos para la Sesión Cerrada. El Presidente de la Junta le dará la palabra. Tenga en cuenta que los comentarios están limitados a tres minutos. El Presidente de la Junta puede aumentar o disminuir el tiempo permitido para comentarios públicos, según el tema y el número de personas que deseen ser escuchadas.
Si desea hacer un comentarios sobre los temas de la Agenda de la Sesión Abierta
Sí asistirá a esta junta en persona y desea hacer un comentario sobre un tema de la agenda de la Sesión Abierta o durante la sección de comentarios públicos, complete un formulario de “Solicitud para dirigirse a la Junta” y envíelo al secretario. Este formulario debe entregarse al secretario antes de que comience el tema de la agenda. Si se unira a esta junta virtualmente, use la función de “mano levantada” en Zoom para ser reconocido. Cuando el presidente de la Junta lo invite a hacerlo para cada tema sobre el que desee comentar, podrá hablar como panelista durante su periodo de comentarios públicos. El Presidente de la Junta le dará la palabra. Si su cámara no está operativa, envíe sus comentarios por correo electrónico a la Junta Directiva a Board@smuhsd.org. Tenga en cuenta que los comentarios están limitados a tres minutos. El Presidente de la Junta puede aumentar o disminuir el tiempo permitido para comentarios públicos, según el tema y el número de personas que deseen ser escuchadas.
Política 1313: Civilidad y consecuencias por comportamiento inapropiado
Board Minutes
2023-2024 Board Minutes
2022-2023 Board Minutes
2021-2022 Board Minutes
2020-2021 Board Minutes
2019-2020 Board Minutes
2018-2019 Board Minutes
2017-2018 Board Minutes
Board Minutes
Access SMUHSD Board Minutes at the bottom of this page.
2024-2025 Board Meeting Recordings and Summaries
2023-2024 Board Meeting Recordings and Summaries
2022-2023 Board Meeting Recordings and Summaries
April 27 Special Board Budget Session
April 13 Special Study Session
March 15 Special Study Session
2021-2022 Board Meeting Recordings
April 28 Special Board Meeting
February 17 Special Board Meeting
August 5 Special Board Meeting
2020-2021 Board Meeting Recordings
January 7 Special Board Meeting
December 3 Special Board Meeting
October 15 Special Board Meeting - Permanent Status Teacher Ceremony
September 24, 2020 Board Meeting
September 10, 2020 Board Meeting